mandag 14. juli 2014

Prosjekt soverom :



" Har du begynt å tenke på det nye soverommet vårt da? "
..spør Lodve meg.



Jeg begynner med å vise sluttresultatet av det nye soverommet vårt!
Flere detaljbilder kommer nok etterhvert, men for nå er dette det dere får se!

For et par uker siden begynte vi å pusse opp det store rommet i andre etasje. Dette rommet har fungert som tv-stue frem til vi flyttet tv´n ned i stua. 

Under parketten fant vi frem et nydelig urørt furugulv fra 50-tallet! LYKKE!
Med hvitltmalte tregulv og "frostet glass" på veggen ble dette et delikat og deilig rom!

På lørdag snekret vi sammen en sengegavl også gitt! 
Sponplate, stoff, knapper og en madrass = sengegalv!
(legger til litt tålmodighet og tid også -smiler-)

På tirsdag var vi på Ikea og shoppet!! Det var gøy det!


Et "før" bilde av rommet : 


Her er rommet ferdig malt...
Rommet er stort!! Og det er sinnsykt deilig! 
Luftig og herlig retten og sletten!


Bloomingville taklampa er endelig oppe igjen og den er sååå vakker i dette rommet!
2 stk malm kommoder er også kommet på plass.
ELSKER disse kommodene.. Stilrene, masse plass og en finfin kontrast mot det gamle gulvet.



Soverommet sett fra en annen vinkel:




Avslutter dette innlegget med dette bildet..

En rosa rose plukket i hagen 

Tusen takk kjæresten min



4 kommentarer:

  1. Så fint det ble:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Veldig fint :) Nydeleg golv, og imponerande sengegavl :)

    SvarSlett
  3. heldigen som fant ett slik flott gulv, dette ser kjempebra og heldig som har ett stort soverom.

    SvarSlett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!